به طور کلی اسم مجموعه ها تشکیل شده از دو قسمت هست ( کسب و کار+ اسم اصلی) مجموعه برای مثال کافه رستوران سیمرغ .
البته جای این دو در بعضی مواقع تغییر میکند.زمانی که اسم اصلی تعییر نکرده باشد و فقط در کسب و کار نیاز به تغییر بود با توجه به منو مجموعه و آیتم های منو چک میکنیم که نوع کسب وکاری را انتخاب کنیم.
اگر نوع کسب کار تغییر اساسی داشت مثلا از آدر سرویس به فود یا برعکس در حال تغییر بود نیاز به تاییدیه دارد.
در خصوص اسم اصلی اگر به طور کلی درحال تغییر بود نیاز به تاییدیه دارد ولی اگر تغییرات در حد غلط املایی و یا اصلاح نوع نوشتاری کلمه بود نیاز به تاییدیه ندارد.
در خصوص پرانتز بعد از اسم مجموعه مثلا : کافه رستوران سیمرغ (شعبه دوم) نیاز به تاییدیه نداره.
حداقل سفارش هر مجموعه ای که در دسته فود قراردارد با توجه به کمترین قیمت ایتم منو اصلی به ازای دونفر و با 5000 تا 10000 هزار تومان اضافه تر محاسبه میشود.
مثال کمترین قیمت داخل منو غذای اصلی 60000 تومان هست به ازای دو نفر میشود 120000 تومن و ما تا مبلغ 130000 میتوانیم افزایش دهیم. البته باید وندور را از افزایش ناگهانی و به یکباره حداقل سفارش که روی فروش و از دست دادن مشتری تاثیر میگذار هم آگاه کنیم. در مورد مجموعه های آدر با توجه به آپدیت و استاندارهای اعلامی توسط سرویس های هربخش ثبت میشود و اگر وندور درخواست بیشتر داشت درخواست را به اکانت ارجاع داده تا بررسی شود.
بسته بندی که برای کسب کارهای نانوایی در نظر گرفته شده توسط ادر سرویس مشخص میشود.مبلغ 1000 تومان هزینه بسته بندی روی هر سفارش میتوانند ثبت کنند. اگر مجموعه اعلام کرد برای سفارش های تعداد بالا، تعداد بسته بندی هم تغییر میکند ، میتوانند فاکتور را نیاز به تماس کنند.
ابتدا باید مطمئن شویم که مدیر اصلی درحال تغییر کردن هست. گاهی اوقات صرفا فقط مدیر داخلی و یا شماره تماس مدیر نیاز به اصلاح دارد. ولی در مواقعه ای مدیر و شماره حساب به طور کامل تغییر میکند با هماهنگی با مدیر فعلی وضعیت مجموعه را به بررسی اکانت تغییر داده و جیرا را به اکانت ارسال میکنیم.
ابتدا باید دید که نوع پیک مجموعه اکسپرس هست یا پیک خود مجموعه هست. زمانی که پیک اکسپرس باشد کلا هیچ سفارش نقدی برای مجموعه ثبت نمیشود . ولی اگر ارسال مجموعه از طریق پیک خود مجموعه بود باید این نکته را در نظر داشت هر مشتری زمانی که اولین سفارش خود را از مجموعه ای ثبت میکند ، پرداخت به صورت انلاین انجام میشود.
تغییر کد امنیتی مجموعه ها باید توسط اکانت و از طریق ایمیل بررسی شود در نتیجه درخواست را با کوردینتیور خود مطرح کنید.
زمانی که وندور در فاکتوری دچار مشکل شده میتواند از طریق نرم افزار سفارش گیری خود ، فاکتور مورد نظر را نیاز به تماس کند.
تیم کانتنت منیجر از بخش مختلفی تشکیل شده است.
NVR: زمانی که مجموعه بعد از عقد قرارداد با وارد مرحله برای تکمیل اطلاعات و فعال سازی میشود به بخش nvr ارجاع داده میشود . در این بخش تمامی اطلاعات اعم از محدوده، منو ،اطلاعات مدیر، اطلاعات مجموعه ،شماره حساب، و تمامی اطلاعات مربوط به مجموعه توسط همکاران این بخش ثبت میشود و در نهایت مجموعه فعال میشود. توجه داشته باشید مجموعه هایی که در حال فعال سازی هستند در وضعیت منتظر قراردارند و نباید هیچ اقدامی تا زمان فعال سازی در پروفایل ان ها ایجاد شود و اگر درخواستی ثبت کردند اعلام کنید مجموعه در حال فعال سازی است و تا زمان فعال شدن درخواستی ثبت نکنند.
VM:بعد از اینکه مجموعه ها فعال شدند و روی سایت اسنپفود فعالیت خودشون رو شروع کردند ، هر گونه درخواستی در آپدیت اطلاعات و پروفایل داشته باشند در این بخش پیگیری میشود.
CQ: این بخش مربوط به پروژه های عکاسی و آپلود عکس برای مجموعه ها میشود.
CS: جیراهای این بخش ، بیشتر مربوط به کامنت های مشتری به علت مغایرت منو مجموعه از نظر حجم ، عکس ایتم، توضیحات ایتم میشود، که مجدد توسط تیم اپدیت با مدیر چک میشود و مغایرت رو بررسی و برطرف میکنیم.
QA: فعالیت این بخش مربوط به آموزش کارشناس ها، ارائه راهکارهای مناسب در تیم جهت بهبود کار، و بررسی عملکرد تیم های بخش کانتنت منجیر در حوزه کاری این تیم قراردارد.
QC: در بخش بررسی خطاها و استاندار سازی محتوا فعالیت دارند.
سفارشگیری وندور غیر فعال میشود و درنهایت باعث ضرر رساندن به فروش مجموعه میشود.
یوزر صندوقدار در نرم افزار دخل فقط به سفارشگیری، داشبور ،پشتیبانی، فعال و غیر فعال سازی مجموعه، گزارش ها ، محدوده ارسال دسترسی خواهد داشت
زمانی که در پروفایل اسم اصلاح شده در نمای کاربر هم اصلاح شده ولی مدیر همچنان اعلام میکند در نرم افزار با عنوان قبلی نمایش دارد، از بخش اطلاعات تماس وارد کاربری نرم افزار سفارشگیری مجموعه شده و اسم مجموعه را در کاربری وی ام اس هم اصلاح کنید.
رسالت لوگو برای هر مجموعه این است که تداعی کننده اسم مجموعه باشد و جنبه برندسازی را برای هر مجموعه داشته باشد. در نتیجه لوگوهای ارسالی که محیط رستوران یا عکس از ایتم های غذایی باشد و با ادرس و شماره تماس داشته باشد قابل قبول نیست. چند نمونه از لوگوهای قابل تایید و غیر قابل تایید:
زمانی که دسته های داخل منو تایم مشخصی برایشان تعریف شده باشد دیگر قابلیت نمایش در حالت پیش سفارش را ندارد مگر اینکه تایم دسته رو اصلاح کنید.
وندور میتواند قبل از تایید کردن فاکتور مورد نظر در انتهای فاکتور تایم آماده سازی را اصلاح کند.
وضعیت های فعال: تمامی اپدیت انجام میشود.
بسته: اگر جیرای فعال سازی داشت فعال و بعد اپدیت انجام میشود.
منتظر: تا زمان فعال سازی اپدیت انجام نمیشود.
معلق: هیچ گونه اپدیتی انجام داده نمیشود.
بسته به علت رد سفارش:بعد از رفع مشکل وندور فعال و اپدیت انجام میشود.
بسته به علت محصولات غیر فعال: ایتم های منو فعال شده وضعیت فعال و در نهایت اپدیت انجام میشود.
بلاک و مسدود به علت تقلب: اگر جیرای فعال سازی داشت فعال میشود.
تازه ثبت شده در دخل : اپدیتی انجام نمیشود.
در انتظار قرارداد: اپدیتی انجام نمیشود.
نیاز به تاییدیه ندارد ولی باید به مدیر اعلام کنید که نزدیک ترین حالت به سرچ مشتری را در نظر بگیرند تا در هنگام سرچ با مشکل مواجعه نشود و روی فروش و شناسایی مجموعه تاثیر منفی نداشته باشد.
ابتدا به عنوان مشتری ثبت سفارش کرده و در مرحله صورت حساب نگاه میکنیم که مالیات حساب میشود یا نه. سپس به منو رفته و چک میکنیم برای ایتم ها مالیات خورده است یا نه.
اگر تمامی موارد درست بود درخواست را به کوردینتیور ارسال کرده تا پروفایل مجموعه هم بررسی شود.
خیر. تحویل حضوری باید در کنار پیک اکسپرس یا پیک مجموعه فعال باشد. اگر مجموعه ایی پیک خودش فعال نبود و میخواست فقط تحویل حضوری باشد باید اعلام کنید امکان پذیر نیست و اگر قادر به سرویس دهی نیستند تا زمان مساعد شدن شرایط مجموعه را به حالت بسته موقت تغییر دهند.
ابتدا وضعیت و تایم سرویس دهی مجموعه چک میشود. سپس در پروفایل و محدوده سرویس دهی ذخیره و بروزرسانی زده و سپس به عنوان مشتری مجموعه را چک کنید. اگر همچنان مشکل داشت درخواست را برای کوردینتیور ارسال کنید.
اگر شماره داخل قراراداد به هیچ عنوان پاسخگو نبود از طریق شماره های دیگر داخل پروفایل درخواست میکنید تا شماره مدیریت اصلی داده شود.
خیر امکان پذیر نیست. مشتری باید بداند از کجا و از چه مجموعه ایی ثبت سفارش میکند.
در نرم افزار وی ام اس امکان اپدیت در منو توسط کارشناس وجود دارد.
ولی در بقیه نرم افزار ها امکان پذیر نیست و مجموعه باید تغییرات را برای اسنپفود ارسال کند تا تایید شود.
در موارد خاص و مجموعه های خاص از طریق تغییر لیبل میتوان اپدیت در منو انجام داد.
علت خطا تکراری بودن نام کاربری هست. در این مواقع به نام کاربری یک عدد اضافه میکنید و بروزرسانی میزنید.
ابتدا چک کنید شماره اعلامی با شماره داخل پروفایل یکسان هست. اگر همچنان مشکل بود یکبار دسترس را حذف و مجدد دسترسی را به پروفایل اضافه کنید.
همانند دسترسی دخل که برای مجموعه های مختلف تعریف میکنیم شماره مورد نظر را در لیست تماس مشتری سرچ کرده اگر کاربری از قبل داشت همان کاربری را به پروفایل مورد نظر اضافه میکنیم.
فقط کافیست به اطلاعات تماس رفته دسترسی رود نظر را پیدا کرده و تیک VMS را فعال کنید.
درحال حاضر در اپدیت فعلی حتی اگر اکانت هم تاییدیه داده باشد باید از مدیرت هم تاییدیه گرفت.
اگر تعطیلی در حد چند روز بود خود مدیر میتواند از طریق نرم افزار وضعیت خود را به حالت بسته موقت تغییر دهد.
ولی اگر تعطیلی بیشتر از یک یا دو هفته بود مجموعه را بررسی اکانت کرده و به اکانت ارجاع میدهیم.
حداقل سفارش نانوایی ها بر اساس نوع سرویس دهی انها مشخص میشود.
مجتمع نان 10000 تومان
نان لواشی 8000 تومان
نان تافتون 8000 تومان
نان سنگکی 10000 تومان
از طریق پروفایل تیکت پروفایل جدید زده شده و جیرا با کامنت مناسب بسته میشود.
اگر مجموعه ارسالش از طریق اکسپرس بود و جابجایی در حد کوچه و یا پلاک بود وضعیت مجموعه را با هماهنگی مدیر بسته و به اکانت ارجاع میدهیم.
اگر ارسال از طریق پیک مجموعه بود و جابجایی در حد کوچه و پلاک بود با هماهنگی کوردینیتور پین لوکیشن رو اصلاح میکنیم و با کامنت مناسب برای تغییر ادرس به اکانت ارجاع میدهیم.
مرچ کردن نرم افزار سفارشگیری برای مجموعه های شعبه دار انجام میشود. زمانی که یکی از شعب قادر به سفارشگیری در لوکیشن خود نباشد سفارش های شعب خود را بروی شعبه که درحال حاضر فعال هست انجام میدهد. در این مواقع برای مجموعه مورد نظر از جیرا اینک ایشو نرم افزار ساخته و ارجاع به بخش نرم افزار میدهیم.
درخواست عدم همکاری از طریق تیکت ثبت شده از پروفایل پیگیری میشود. لازم به ذکر هست تیکت های ثبت شده با کامنت مناسب و واضح ارجاع داده میشود و جیرای مربوطه با کامنت مناسب دان میشود.
برای هر فیلد میتوان 3 شماره ثبت کرد. یعنی 3 شماره برای مدیریت و 3 شماره برای مجموعه ثبت میکنیم.